środa, lutego 28, 2018

ZAFUL | piękne, letnie sukienki.

Hej!
Witajcie Kochani :) Przychodzę dzisiaj do Was  z przeglądem, propozycjami letnich sukienek/short summer dress jakie możemy znaleźć w sklepie internetowym, który już dobrze znacie, czyli w Zaful.
Jestem pewna, że Wam się spodobają i tak samo jak ja wyczekujecie z utęsknieniem lata i pięknych, słonecznych dni :)
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Tego lata nadal będą królowały piękne hafty, śliczne kwiatowe wzory, które moim zdaniem są mega kobiece. 
są piękne i zmysłowe, nadają kobiecie romantyzmu i przyciągają męskie spojrzenia. Czy te suknie nie są urocze? Moimi ulubionymi fasonami są jak wiecie hiszpanki, odkryte ramiona zawsze pięknie wyglądają i kuszą.

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK
 Również krateczka i paseczki będą nadal święciły swoje trumfy w nadchodzącym sezonie wiosna/lato. Pokażę Wam tylko kilka pięknych propozycji, ale więcej ślicznych modeli sukienek znajdziecie w tym dziale/here.

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK
Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje propozycje :)
Zapraszam po więcej inspiracji na bloga/ Zaful blog.
Dajcie koniecznie znać, które propozycje wpadły Wam szczególnie w oko? :)
Pozdrawiam :) 

21 komentarzy:

  1. Nie mogę doczekać się lata, aż wreszcie będziemy mogły nosić te piękne sukienki:) cały ostatni rząd niesamowicie mi się podoba, chociaż wszystkie są śliczne:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  2. super propozycje, kocham szarość bo jest bezpieczna ale wiosną chyba zrezygnuję z tego koloru,

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sukienki mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio pojawiło się kilka bardzo przyjemnych modeli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te szarości skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te szare ubranka są rewelacyjnie! Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie sukienki są piękne, jeszcze parę miesięcy i będziemy takie nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała selekcja! Zawsze jest opcja wakacji w ciepłych krajach,w przyszłym roku zamierzam tak zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwieciste sukienki są najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie fajne sukienki, już sie nie mogę doczeka, aby nosić

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie mają coś w sobie, choć chyba jednak ta pierwsza wygrywa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiatowe wzory chyba nigdy mi się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Posiadam maxi w kolorze brzoskwiniowym i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie propozycje bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały ostatni rządek bardzo mi się podoba! Nie mogę się już doczekać płaskiego brzuszka... Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejkuuu jak ja już też pragnę lata Kochana ! Dziękuję za pozytywną energie, może razem przywołamy lato ? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Już się nie mogę doczekać ciepłych dni, żeby móc założyć takie cuda :) Trzeba będzie przed sezonem zrobić zakupy na Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne propozycje . Kwieciste sukienki są najładniejsze

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger