poniedziałek, lutego 05, 2018

ROSEGAL | wishlista w kolorze czerni.

Hej!
Witajcie Kochani :) Na dzisiaj przygotowałam listę tego, co mi się spodobało w sklepie Rosegal. Jak wiecie jest to jeden z moich ulubionych sklepów, bardzo lubię robić tam zakupy ze względu na szeroki asortyment. Na nowo polubiłam kolor czarny, dlatego w tym kolorze przygotowałam na dzisiaj mały przegląd. Dajcie znać, co sądzicie o takich monotematycznych wishlistach? :)

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK
 
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK 

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Mam nadzieję, że coś szczególnie wpadło Wam w oko z moich propozycji?
Na teraz to tyle :)
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Fajne propozycje, najbardziej podobają mi się ostatnie buty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie buty sa piękne. Wczoraj oglądałam oferte tej strony i rzeczywiście sporo bylo czarnych ubran :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne propozycje, znalazłam tu dla siebie zarówno torebkę jak i buty :) piękne sweterki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy, najbardziej podobają mi się buty:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te buty gradientowe - są oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy wybrałaś, super jest trzecia bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobały mi się bluzki nr 3 i 4 oraz buty nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne te bluzki, lubię tego typu rozprucia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy:) najbardziej spodobały mi się buty nr. 3:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne modele butów wyszukałaś :) Bluzeczki też ciekawe, niektóre mają bardzo oryginalne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Szaro-czarne szpileczki najlepsze na świecie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieniowane szpilki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też uwielbiam ten sklep ale głownie ze względu na gadzety :* Ta torebka z uchwytem kotka świetna :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger