wtorek, lutego 20, 2018

ROSEGAL | czarna skórzana kurtka, bluzka i rozświetlacz.

Hej!
Witajcie Kochani :) Kolejna, wiosenna stylizacja :) Tak bardzo chcę już wiosny, że nie słyszę tego, co mówią w TV o nadchodzących mrozach ;) Mam na sobie świetną, czarną kurteczkę, czarną bluzkę, czarne spodnie (które już wczoraj widzieliście) i czarne szpileczki, tytuł powinien być Lady In Black haha. 
Głównie dzisiaj będzie mowa o kurtce i bluzce ze sklepu Rosegal, no i pokażę Wam jeszcze śliczny rozświetlacz.
 
 KURTKA | klik
 BLUZKA | klik
ROSEGAL | klik

Zamówiłam sobie taką czarną ramoneskę, ponieważ brakowało w mojej szafie kurtki tego typu i w czarnym, uniwersalnym kolorze. Na pewno jeszcze zobaczycie ją w niejednej stylizacji, jest po prostu świetna, co tu dużo mówić. Na dodatek jest na prawdę dobrze uszyta, jakość tej skóry(oczywiście sztucznej) jest mega, bardzo dobrze się ją nosi, dobrze się w niej czuję.
Do pełnego zamówienia dorzuciłam taką oto czarną bluzeczkę z długimi rękawami i ozdobnymi kamykami, z daleka wygląda to jak haft. Mam nadzieję, że za szybko nie odpadną, ale na razie jest super. Zauroczyły mnie dodatkowo te rękawy, które są z cienkiej, prześwitującej żorżety i jak fajnie są wykończone (w trójkąty?). Cała bluzeczka jest z żorżety wraz z podszewką, żeby nie prześwitywało nic za bardzo ;) Tylko na rękawach jej brak. Jak nie lubię prasować, tak tutaj było to nawet przyjemne, ale i tak zdążyła się pognieść do zdjęć.
Mam jeszcze taki śliczny rozświetlacz o bardzo ciepłych, złotych tonach. Tym razem był dobrze zabezpieczony i dotarł do mnie w całości, z czego bardzo się cieszę :)
Z zamówienia jestem bardzo zadowolona i polecam, jeśli podobają się Wam te rzeczy :)
Pozdrawiam :)

29 komentarzy:

  1. Kurtka i bluzka mega:) jak zawsze piękna stylizacja:*

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw :D przepiękne pędzle! Muszę je w końcu zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, wiosna zawsze kojarzy mi się ze skórzaną kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka jest swietna. Mi tez takiej brakuje. Rozswietlacz tez całkiem fajny, chociaz ja naprawdę staram sie ich nie uzywac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurteczka przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramonesek nigdy za wiele ;-) Wyglądasz świetnie w tej stylizacji, zainteresowałaś mnie tym rozświetlaczem.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ramoneska, tez muszę sobie zamówić, bo mam starą, która jest już schodzona

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie Rockowe Ramoneski! Kojarzy mi sie to z wiosną : *

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Fajna Kurteczka jestem zwolenniczką czarnej skóry :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja, ja jestem ogromną fanką czarnych ubrań, moja szafa w 90% składa się z czerni :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtka w moim stylu:) Ramoneski to moja słabość:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna karteczka, ja właśnie zamówiłam sobie jedna fajna ze zamszu ale jest taka na styk, mimo że wybrałam rozmiar większa ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka kurtka powinna być w każdej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale hafty wyglądają na czarnych ciuszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzeczka jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się takie kurteczki choć wolała bym aby były dłuższe

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się skórzana kurtka - fajnie Ci w niej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka dla mnie bomba! Uwielbiam ramoneski :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka najlepsza! Muszę sobie sprawić czarną ramoneskę, bo z mojej starej wyrosłam ale cieszę się akurat z tego. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Kapitalna kurtka, ale bluzka też bardzo ładna:) pięknie jak zawsze:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka, bluzka i rozświetlacz - wszystko mi się podoba :) Na Rosegal to zawsze coś fajnego się złowi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo udane zamowienie! Jestem zachwycona ta koszula! Piekny kroj i wykonczenie to zdecydowanie jej zalty

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzeczka naprawdę super, potrafisz znaleźć perełki w tych sklepach :) Rozświetlacz ma bardzo ładny odcień <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię stylizacje w czerni, kiedyś nosiłam się tylko w niej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czarny, a jednak nie smutny strój, jak to wszyscy mówią! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger