wtorek, lutego 13, 2018

ROSEGAL | lakiery hybrydowe Elite99.

Hej!
Witajcie Kochani :) Od jakiegoś czasu przyglądałam się na stronie sklepu Rosegal lakierom hybrydowym. Ostatecznie ciekawość wygrała i skusiłam się na jeden zestaw, w którym znajduje się 6 sztuk lakierów o różnych kolorach. W moim zestawie znalazła się mega biała biel, czerń, lekko pomarańczowa czerwień, piękny ciemny róż, mleczny brąz/beż i lakier z drobinkami czarno-srebrno-białymi.
Zapraszam na post :)



Powiem Wam, że byłam sceptycznie nastawiona do tych lakierów i niczego konkretnego się po nich nie spodziewałam. Sądziłam, że będą kiepskiej jakości, nie mówiąc o zadowalającej trwałości.
I powiem Wam, że jestem mile i pozytywnie zaskoczona ich jakością i trwałością, a tego na prawdę się nie spodziewałam.
To mani, które widzicie na zdjęciach noszę już kilka dni i nic, zupełnie nic się z nimi nie dzieje, nie mam żadnego odprysku, jest na prawdę bardzo dobrze :)
Lakiery są średnio gęste, ja akurat lubię takimi pracować, nie mam kłopotu z ich nakładaniem. Pigmentacja jest super, wystarczą dwie warstwy do pełnego krycia. Zarówno biały jak i czarny bardzo dobrze utwardzają się w lampie LED, nie kurczą się, a byłam tych dwóch najbardziej ciekawa co się z nimi będzie działo. I co i nic, nic się z nimi nie dzieje, nie ma żadnego kłopotu z utwardzeniem.
Dzisiaj pokazałam Wam mani z użyciem trzech kolorów z tej kolekcji biały, czarny i na biały podkład położyłam jedną warstwę tego lakieru z drobinkami. 
Moim zdaniem świetnie wygląda to połączenie, jestem ciekawa jak Wam się spodoba? :)
Dawno nie miałam czerni na paznokciach i coś czuję, że od nowa się w czerni zakochałam :)
Jestem pewna, że skuszę się na kolejne zestawy tych lakierów :)
Dajcie znać co sądzicie o mani i kolorach z tego zestawu?
Pozdrawiam :) 

42 komentarze:

  1. Piękne kolory! szkoda że mam uczulenie na hybrydę:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten set:). Bialy i czarny najbardziej przypadl mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam te hybdrydy ale nudziaki , czekaja na uzycie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chybrydy z tej firmy i sa na prawde fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro mówisz ,ze jesteś miło zaskoczona to chyba je zamowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden zestaw takich lakierów tylko w innej kolorystyce i jestem z nich bardzo zadowolona. Zamówię na pewno następne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw kolorystyczny! Ładnie się komponują kolorki, a jednocześnie nie są wszystkie takie same :) Widziałam już w kilku miejscach ten zestaw i fajne cuda można nim wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie Ty masz piękne pazurki Kochana - wow! Cudne kolorki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. te kolory są bombowe, fantastyczne, a manicure bardzo udany, połączenie bieli i czerni jest klasyczne i eleganckie ale Twoje nie nudne, świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się lakier z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurdę ten pstrokaty jest rewelacyjny, najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolorki mają te lakiery. Każdy je chwali

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dużo ładnych kolorów! :D Jak trochę zubożę swoje hybrydowe zbiory, to może coś zamówię tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Ten wzorek przypomina mi przepiórcze jajeczka! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten sam zestaw, ale uważam że dużo odbiegają od np. Neonail :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne kolory :) te pazurki z czarnymi drobinkami są boskie <3 mam inspiracje na kolejne mani <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają rewelacyjnie! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo ale świetne kolory w tym zestawie :) Zamawiam go przy najbliższej okazji! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie świetne kolorki w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie jak mozna się pozytywnie zaskoczyć a nie tylko negatywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny ten zestaw, chyba muszę też go zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne sa! Czarny na paznokciach jeszcze u mnie nie goscil ale w takim polaczeniu chetnie bym go uzyla

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyli warto było zaryzykować Fajne te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  24. Te Hybrydy zdecydowanie zamowie nastepnym razem :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo, coś akurat dla mnie bo przymierzam się do kupna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger