sobota, lutego 10, 2018

GAMISS | moje zamówienie, dres i strój na rower.

Hej!
Witajcie Kochani :) Ja chyba tak bardzo chcę wiosny, że już zamawiam różnego rodzaju odzież do aktywności sportowej. Jak wiecie zamierzam zadbać o swoje ciało i chcę więcej jeździć zarówno na rolkach, rowerze jak i konno. Mam nadzieję, że moje postanowienie noworoczne w większości zrealizuję :) Nie tak dawno temu zamówiłam bardzo ładny strój na rower ze sklepu Gamiss i szary dres składający się z trzech części. Czy z obu rzeczy jestem zadowolona, o tym przekonacie się z dalszej części posta, zapraszam :)



Zacznę może od dresu. Dres składa się z trzech części bluzy, kamizelki i spodni. Jest dwukolorowy szary z pomarańczą, pomarańczowe wstawki ma kamizelka. Wybrałam rozmiar L, ale jest za mały, nogawki w spodniach sięgają mi prawie łydek, okropnie to wygląda i jest ciasnawy. Dlatego postanowiłam Wam go na sobie nie pokazywać, bo wyglądam w nim niekorzystnie. Więc sami rozumiecie, że nie jestem niestety z niego zadowolona, z racji tego że jego cena jest niska bo kosztował zaledwie $2.99 jestem w stanie to przeboleć ;)
Strój na rower uważam za bardzo udany. Jestem z niego bardzo zadowolona, podoba mi się jego kolorystyka i wykonanie :)
Bluza jest na zamek, z tyłu ma kieszeń z gumką i pasek odblaskowy. Spodenki mają wszytą żelową wkładkę i silikonowe opaski na nogawkach.
Moim zdaniem produkt godny polecenia.
Obecnie jestem na etapie poszukiwania roweru, kiedy go zakupię, na pewno ten strój będzie przeze mnie używany :)
Pozdrawiam :)

38 komentarzy:

  1. Ciężko jest dobrać dla siebie odpowiedni rozmiar ;D. Dlatego ja jak na razie staram się nie kupwać odzieży na chińskich stronach ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dres wygląda na naprawdę porządny materiał i dobrą jakość. super, że jest złożony aż z trzech części . normalnie nie wierzę, że teraz kosztuje $2.99 !!! ale okazja

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że dres okazał się być za mały bo prezentuje się bardzo dobrze na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Niebieski dres jest genialny! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ja nigdy nie miałam specjalnego stroju do roweru, ale uważam, że warto taki mieć ;) Od wiosny też przesiadam się na rower, może pomyślę o stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny model stroju wybrałaś :) Możesz dokupić nogawki i używać go też zimą itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój na rower na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa z takimi kompletam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bodobają mi się bardzo obydwa komplety, wybrałaś świetne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne stroje, teraz tylko rower i komplet masz

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podoba! Widze ze jestes profesjonalnie przygotowana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne dresiki! Ja ostatnio zaczęłam się zaopatrywać w odzież sportową, może z siłowni wyjdę w końcu na świeże powietrze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam podobny strój Kochana na rower z Chin, wygląda pięknie, ale w praktyce jest słaby. Na krótki dystans może się sprawdzić, ale po zrobieniu 60km, a nawet 40cm to strój jest cały przepocony i ciało nie oddycha. Wielki minus tego, dlatego kupiłam sobie pro ciuchy , a te używam do domu na Turbo :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że dres jest za mały :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że to zamówienie nie jest udane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dresik wyglada na prawde super :) szkoda ze za maly

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny dresik i mi by się przydał, jednak już widzę gdzie na moich długich nogach by się kończył.... Szkoda, że to nie wypał. Ale fajny strój na rower, ja jeżdżę rekreacyjnie tylko więc nie potrzebuję takiego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten strój na rower wygląda bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla ten jest niebieski a nie szary :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tym razem nie w moim stylu, nie lubię sportowych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten dres, więc szkoda, że ostatecznie nie jesteś zadowolona z niego. Ale tak jak mówisz, niska cena sprawia, że nie jest go aż tak bardzo szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że cena tego nietrafionego z rozmiarem dresiku niska, to mniejszy zwód. Ja jeszcze nie zamawiałam u nich odzieży sportowej, ale jakieś dresiki by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten strój na rower wygląda świetnie :) To teraz tylko pozostało kupić rower :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger