wtorek, lutego 06, 2018

ZAFUL | trochę letnich nowości.

Hej!
Witajcie :) Na dzisiaj przygotowałam małą wishlistę. Przeglądałam dział z nowościami w sklepie Zaful, wpadło mi w oko kilka rzeczy, które dzisiaj chciałabym Wam pokazać.
Są to ubrania wiosenno letnie, ale ja już tak marzę o ciepłych dniach, że nie mogłam się im oprzeć i musiałam je pokazać :)

 1.KLIK    2.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Jak Wam się podobają nowości ze sklepu Zaful na nadchodzący sezon wiosenno-letni?
Bo mnie bardzo przypadły do gustu :)
Pozdrawiam :) 
 

16 komentarzy:

  1. Drugie zdjęcie, trzecia sukienka przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowości zapowiadają się dobrze:) Jasne, kolorowe z fajnymi akcentami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy, uwielbiam ten sklep:*

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się koszula z kociakiem na piersi. ostatnia spódniczka jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka z serduszkiem jest urocza! :) Dużo rzeczy mi się tu podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. już tez przeglądam tamtą stronę i mam kilka rzeczy na oku

    OdpowiedzUsuń
  7. wszytsko śliczne, drugi rząd ubrań najbardziej mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka z serduszkiem najbardziej rzuca się w oczy

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!Czerwona sukienka z serduszkiem najlepsza na ściweice!Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już się nie mogę doczekać wiosny i noszenia takich genialnych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie czuć tutaj lato Kochana !!! Już nie mogę się doczekać ciepełka :* Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe propozycje, już nie mogę się doczekać tych cieplejszych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sezon wiosna lato zapowiada się kolorowo

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger