piątek, lutego 09, 2018

NOX NAILS | dwie propozycje stylizacji.

Hej!
Witajcie Kochani :) Na dzisiaj przygotowałam dla Was dwie propozycje stylizacji lakierami hybrydowymi Nox Nails, jedna bardziej pod nadchodzące święto zakochanych, czyli walentynki , a druga dla fanów fioletów i srebra. Ciekawa jestem, która bardziej wpadnie Wam w oko? :)



 Do pierwszej stylizacji użyłam dwóch kolorów Owoc Granatu i Wata Cukrowa. Owoc Granatu jest malinową czerwienią w pastelowym wydaniu, Wata Cukrowa idealnie do niej pasuje, jest to delikatna odmiana pastelowego różu. Tę stylizację uwieńczyłam słodkimi serduszkami. Dlatego świetnie komponuje się z tematem walentynek ;)
 W drugiej stylizacji postanowiłam połączyć Gwiezdny Pył z Ametystem. Moim zdaniem ten piękny fiolet świetnie współgra ze srebrem. Żeby nie było nudno udekorowałam piórkami. Mam nadzieję, że obie wersje Wam się spodobają. Jeśli jednak nie obie, to dajcie znać która bardziej Wam przypadła do gustu, ok?
Znacie lakiery hybrydowe Nox Nails


Pozdrawiam :) 

33 komentarze:

  1. cudne kolory! :D Wersja walentynkowa jest cudowna! Ta czerwień przełamana różem... cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia i paznokcie, obie stylizacje bardzo ładne jednak kocham czerwień i pierwsza bardziej przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zdobienie z piórkami, jest takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie ci wyszło, te serduszka są urocze

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna propozycja na walentynki, chociaż moją uwagę przykuł ten fiolet :) Kolor tego sezonu, a jednocześnie mega fajnie prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ale piękny ten manicure walentynkowy z serduszkami. Nie jest skomplikowany, a prezentuje się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze przyznac ze wczesniej o nich nie slyszalam, ale maja piekbe kolory! Swietne stylizacje stworzylas 💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam te lakiery i bardzo się z nimi polubiłam.
    Podoba mi się druga stylizajca - przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! kochana, ale masz talent! przepiękne pazurki, obie wersje cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszka są naprawdę urocze :) Niedługo walentynki wiec idealnie wpasowany motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zestawienie fioletu i srebra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor już czuć wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Ta rozbielona czerwień jest niesamowita! Uwielbiam taki kolor! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze są przesłodkie, chętnie bym takie nosiła <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie propozycje są ładne, ale to zdecydowanie pierwsza skradła moje serce! Niebawem walentynki, a ja lubię tematyczne paznokcie, więc może coś takiego sobie zmaluję. kto wie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie propozycje bardzo mi się podobaja Kochaa ! CUdowne pazurki :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne propozycje, ale ta z czerwienią malinową bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałamjuż o tych lakierach. Piękne kolory. Ja korzystam z tradycyjnych lakierow

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger