sobota, lutego 03, 2018

ZAFUL | beżowy sweter (golf) i pędzle marmurki.

Hej!
Witajcie Kochani :) I oto mamy kolejny weekend :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was taką codzienną stylizację na luzie, w której dobrze będziemy się czuli. Na sobie mam zwykłe, czarne legginsy, długi beżowy golf i czarną, zimową kurtkę.
Jest to ostatnia część zamówienia, jakie złożyłam w sklepie Zaful w listopadzie, a doszło dopiero dosłownie w tym tygodniu. 
Mimo to wybaczam, bo zarówno pędzle jak i sweterek są urocze i warto było poczekać :)


Zacznę od pędzli, które przychodzą do nas w żółtej kosmetyczce, w secie jest 6sztuk. Pędzle mają śliczne, marmurkowe trzonki z metalowymi, złotymi wstawkami, bardzo fajnie i elegancko to wygląda. Włosie jest mięciutkie i milutkie w dotyku. Nie wiem, czy uda mi się je mieć tylko jako ozdobę do zdjęć, mam chęć je używać ;)
Jeśli chodzi o sweter/golf, jest długi, beżowy, z dwoma kieszeniami, miły w dotyku i ciepły. Jest z tych, co raz założymy i wiemy, że to jest to, dobrze się w nim czujemy i najchętniej byśmy się z nim nie rozstawali. Myślę, że wiecie o co mi chodzi ;)
Jest świetny, bardzo mi się podoba mimo swojej prostoty jest to jeden z moich trafionych zamówień :) Pasuje zarówno do samych rajstop, legginsów, dżinsów, czy innych spodni. Polecam Wam te rzeczy, jeśli Wam się podobają :)
Pozdrawiam :)

42 komentarze:

  1. śliczne są te pędzle a sweterek w moim stylu, luźny i jasny

    OdpowiedzUsuń
  2. te pędzle są cudne - ostatnio się nad nimi zasanawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzelki wyglądają naprawdę super, też zamierzam je zamówić właśnie do zdjęć :)
    Sweterek klasyczny, faktycznie będzie Ci pasował do wielu rzeczy, warto mieć taki w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dotarły do mnie pierwsze pędzle z Zaful i już wiem, że to nie ostatnie! Zamówiła je dla mamy i na pewno będzie zadowolona ;) Super, że można tam znaleźć różne wzory, ja dla siebie na pewno wzięłaby te marmurkowe co Ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam zestaw pędzli - idealne jako dodatek do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle sa świetne i genialnie wygladaja jako ozdoba do zdjęć. Sweterek nie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne marmurki, sweter też super,

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się marmurkowe pędzle :) Sama chetnie bym je sobie kupiła, ale ostatnio zamówiłam pędzle syrenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny sweter! Pędzle już gdzieś widziałam i zastanawiałam się czy by ich nie zamówić! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę na te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Golf wygląda na bardzo wygodny :) A co do pędzli to też je mam i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marmurkowe pędzle super wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  13. Te pedzle kusza mnie juz od dawna! Chetnie je kupie i sprawdze u siebie 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Moja i sweterek i pędzle bardzo mi się podobają . Świetny wybór zrobiłaś w tym zamówieniu :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzle piękne, golf wspaniały, ślicznie wyglądasz Kochana*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzelki jak zwykle Urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna stylizacja:) pędzle są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. stylizacja cudowna.. sweter mnie po prostu urzekł. Zarówno swoi fasonem, jak i kolorem;)
    zostaję na dłużej!


    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie pędzle to piękny dodatek do zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba zamowie sobie te pedzle :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pedzle bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger