wtorek, lutego 27, 2018

ZAFUL | moje zamówienie, czarne botki, hiszpanka i torebka.

Hej!
Witajcie Kochani :) Niestety pogoda za oknem nie zachęca do wyjścia i robienia zdjęć przy -15C dlatego tym razem pokaże Wam to co zamówiłam w sklepie Zaful.
Mam nadzieję, że spodobają Wam się te rzeczy, bo ja jestem mega z nich zadowolona :)


Bluzeczka jest w typie hiszpanki, ten krój zarówno bluzek jak i sukienek bardzo polubiłam i kolekcja ich powoli powiększa się w mojej garderobie, z czego oczywiście bardzo się cieszę :)
Z identycznego materiału i wzoru zamówiłam w zeszłym roku długą sukienkę, którą uwielbiam. Dobrze się prasuje. Jeśli tylko zrobi się cieplej na pewno zobaczycie mnie w niej przy stylizacjach.
Buciki mega mi się spodobały na stronie sklepu, dlatego postanowiłam je zamówić. Uroku dodają im te urocze falbanki z tyłu przy zamkach. Obcas jest dosyć wysoki, ale dzięki temu, że mają szeroki obcas czuję się w nich stabilnie. Polecam, są super :)
A torebeczka pojawiła się w nowościach lutego, dlatego przeglądając ten dział, od razu wpadła mi w oko i nie żałuję zakupu, jest śliczna, średniej wielkości, ale to co potrzebne na pewno się w niej zmieści :)
Dajcie koniecznie znać, co Wam wpadło w oko z mojego zamówienia i czy w ogóle Wam się podoba? :)
Pozdrawiam :)

31 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie koszule i w swojej kolekcji mam dwie bardzo podobne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy, bluzka jest prześliczna! Buty i torebka również bardzo fajne:)
    klik: 33.35; bluzka wyprzedana; torebka również:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetne zamówienie, wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zamówienie! Poluje na podobną torebkę:)
    Pozdrawiam i obserwuje 👄

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zauroczona tymi botkami - przepiękne są! :D A ten tył - mega :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i torebka są idealne! Jak tylko będę miała możliwosć, to na pewno je zamówie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się wszystkie trzy elementy, bluzeczkę mam bardzo podobną tylko ma delikatną koronkę jeszcze i na lato genialnie mi się sprawdza <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super nowości:) piękna torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Botki to mój ulubiony rodzaj obuwia. Bardzo ładny model wybrałaś , kobiecy a torebka to jednocześnie biżuteria, wyjątkowo oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  11. ula botki mają super tył, podoba mi się także torebka

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zamówienie, torebeczka bardzo w moim stylu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dobrze wiedzieć że nie tylko ja nie robie zdjęć przy tym mrozie :D te botki są cudowne kochana ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowne rzeczy ta torebka i buty są po prostu piękne:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Botki prezentują się naprawdę porządnie:)
    Ja już nie mogę się doczekać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tej torebce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hiszpanki to jedne z bardziej kobiecych i uroczych krojow bluzek! Idealne na cieple dni!

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodobała mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Botki mi się podobają ajbardziej ! są przeurocze Kochana :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię bluzeczki typu hiszpanka, oby do lata :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te botki bardzo w moim stylu - podobne noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietne zamowienie! Piekna torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  23. Zarówno botki jak i torebka świetnie wpisują się w mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty są rewelacyjne. Ja to jakoś boję się zamawiać obuwia na tych stronkach, muszę się w końcu przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka jest cudna! Ta rączka z perełek wygląda wspaniale :) Szkoda, że już ją wykupili :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, jakie świetne ciuszki. Bluzeczka idealna na lato, torebka cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zamszowe buciki skradły moje serce, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty są po prostu przepiękne! Ta falbanka wygląda bardzo elegancko. Coś takiego mogłabym nosić! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger