poniedziałek, lutego 05, 2018

FASHIONMIA | żakiet i bluzka w paski.

Hej!
Witajcie :) Nie często możecie oglądać elegancką wersję mnie samej, dlatego dzisiaj mam dla Was propozycję ze sklepu Fashion Mia, jest to bardzo ładny, czarny żakiecik z białymi lamówkami i czarna bluzka w białe paski.
Jestem ciekawa czy spodoba Wam się taka elegancka stylizacja :) 



Z racji tego, że nie za bardzo lubię stroju formalnego i nie za dobrze się w nim czuję, dlatego w mojej garderobie takich ubrań jest malutko. Chyba dlatego postanowiłam troszkę tego stylu wprowadzić do mojej garderoby, ale będzie jej niewiele, jeśli już to preferuję taką sportową elegancję.
W tym zestawie postawiłam na czerń i biel. Mam na sobie prześliczną, czarną bluzeczkę w białe, cienkie paseczki. Ta bluzeczka jest po prostu świetna, bardzo dobrze się w niej czuję, pięknie leży i ogólnie bardzo polecam.
Na wierzch założyłam żakiet/marynarkę/narzutkę również w czarnym kolorze, ale z białymi wstawkami/lamówkami.
Jeśli chodzi o ten żakiecik, to doszedł do mnie z mankamentem, rękaw/poszewka była źle wszyta, musiałam ją u krawcowej poprawić.
Jakiś czas temu zamówiłam czarne czółenka, które również mają białe lamówki, dlatego postanowiłam właśnie je do tego zestawu założyć, mam nadzieję, że cała stylizacja przypadnie Wam do gustu :)
 Dajcie znać co sądzicie o takiej eleganckiej stylizacji?
Lubicie, czy raczej stawiacie na codzienne looki?
Pozdrawiam :)
 

26 komentarzy:

  1. lubię tego typu elegancję, też rzadko wybieram, ale klasyk to klasyk, urocza ta torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa wersja klasycznego czarnego żakietu. Taki trzeba koniecznie mieć, przydaje się na różne okazje, podoba mi się Twoja wersja, jest taka bardziej nieoczywista :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w takim eleganckim wydaniu, piękna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta marynarka - ładnie na Tobie leży i podkreśla talię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw, wszystko perfekcyjnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam elegancje, ale czasami nie chce o niej myslec i wole cos luzniejszego. Bardzo podoba mi sie ta marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, elegancko i z klasą:) super spódnica i torebka:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz w takiej odsłonie :)
    Co powiesz na wspólna obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba to zestawienie - warto mieć taki komplet w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie, mam identyczny żakiet z jakiegoś chińskiego sklepu ale bez tych białych akcentów na piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne polaczenie ;) bluzeczka mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Kazda kobieta powinna miec taka rzecz w swojej szafie! Swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Do twarzy Ci w takich eleganckich stylizacjach :) Według mnie powinnaś częściej nosić takie zestawy, pomimo tego że wolisz bardziej casualowe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna elegancka stylizacja - bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny jest ten żakiet, elegancki i gustowny

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Bluzka jest superfajna! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Marynarka wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak prawdziwa businesswoman! Naprawdę mi się podoba, osobiście uwielbiam czerń i wszelkie bluzki koszulowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka klasa! Pasuje Tobie taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo że nie w moim stylu , to ,zakiecik wygląda cudnie :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger