sobota, lutego 03, 2018

MO`s Beauty Academy, salon który zadba o Twój wygląd.

Nie od dzisiaj wiadomo, że każda z nas, kobiet chce pięknie wyglądać. Niestety nie każda została hojnie obdarowana przez naturę i często chcemy coś w swoim wyglądzie zmienić, lub poprawić. Z pomocą przychodzą nam salony kosmetyczne, w których możemy skorzystać z różnego rodzaju zabiegów nie tylko czysto kosmetycznych, ale i medycyny estetycznej.
Jednym z takich salonów jest Mo'sBeauty, którego celem jest podkreślanie naturalnego piękna kobiet.
W salonie wyznaje się zasadę „im mniej tym lepiej”, piękno kobiety to jej pewność siebie – nasze zabiegi mają budować pewność siebie kobiet przez podkreślanie ich „natural beauty”!
To jest to co do mnie i myślę niejednej z nas przemawia.
Chcemy podkreślonej urody, nie przerysowanej, w tym salonie to właśnie znajdziemy.
Wybierając się do salonu możemy liczyć na kompleksowe usługi, możemy skorzystać z wielu zabiegów między innymi makijażu permanentnego, pielęgnacji, medycyny estetycznej, manicure, czy depilacji laserowej.
Salon wita nas pięknym, schludnym i nowoczesnym wnętrzem.

Od dłuższego czasu zastanawiam się nad poprawieniem swoich brwi, jest to coś co może nie spędza sen z powiek, jednak na pewno poprawi moje samopoczucie. Dobrze i naturalnie wykonane brwi, sprawią że poczujemy się dużo lepiej same ze sobą. Decydując się na zabieg makijażu permanentnego możemy liczyć na fachową obsługę i pewność, że efekt w 100% nas zadowoli. Mnie osobiście efekty widoczne na zdjęciach przekonują by skorzystać z usług właśnie w tym salonie.


Makijaż permanentny: Microblading
Technika makijażu permanentnego zapewnia najbardziej naturalny efekt.
Microblading polega na „rysowaniu” włosków przy użyciu manualnego pena. W przypadku tej techniki makijażu permanentnego pigment wprowadzany jest stosunkowo płytko.
Utrzymanie się efektu jest sprawą bardzo indywidualną, zależną od wielu czynników. Standardowo Microblading powinien utrzymać się do roku.
Musimy pamiętać o tym, że są również przeciw wskazania do wykonania tego zabiegu i musimy odpowiednio do niego się przygotować.
Możemy jeszcze skorzystać z usług delikatnego zagęszczenia linii rzęs, czy pięknej kreski. Nie trać czasu na codzienne zabawy z eyelinerem. Utalentowane lingeristki zadbają by twoje oko miało najpiękniejszą oprawę na stałe. 


Każda z pań chciałaby mieć piękne i zmysłowe usta, które będą kusić ponętnym kształtem, jednak wiele z nas może o takich tylko pomarzyć. Również  w tym wypadku salon medycyny estetycznej pomoże nam w uzyskaniu wymarzonego kształtu ust, które dodadzą nam atrakcyjności i poczujemy się dużo pewniej.


Makijaż permanentny ust to nie tylko podkreślenie konturu czy koloru.
Naprawi ubytki konturu, zrekonstruuje kształt lub podkreśli kolor. Wszystko to zapewni świeży i nienaganny wygląd każdego dnia, bez konieczności wykonywania starannego makijażu.


MANICURE  Nie od dziś wiadomo, że dłonie są wizytówką każdej kobiety. Zadbane dłonie w dzisiejszych czasach to absolutna podstawa. Zarówno kobiety jak i mężczyźni wiedzą jak dla wizerunku ważne są wypielęgnowane dłonie. 
W MO`s Beauty Academy najlepsi specjaliści proponują szeroką gamę zabiegów, dzięki którym Wasze dłonie i ciało będą prezentować się idealnie! Sprawdź już dziś szeroką ofertę tego salonu i znajdź usługę przeznaczoną dla siebie:

Korzystacie z takich zabiegów? Ja mam na uwadze makijaż permanentny brwi i z chęcią z niego skorzystam.
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Moja przyjaciółka ostatnio robiła sobie brwi i powiem Ci że efekt powalił mnie na kolana. Sama bałabym się poddać takiemu zabiegowi - nie lubię bólu :P Jednak zastanawiając się dłużej - jeśli salon jest tak luksusowy jak ten o którym piszesz, to z pewnością specjaliści robią wszystko, żeby zabieg był przyjemnością, a nie bólem.
    Zdjęcia przed i po mnie przekonały :) Szkoda że mieszkam tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje brwi może nie są najgorsze, ale mają też pewne ubytki, więc takim profesjonalnym podkreśleniem ich bym nie pogardziła, tym bardziej, że efekty, jakie prezentujesz są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten microblading robi się ostatnio coraz popularniejszy. Ważne by trafić do zaufanego lub poleconego przez znajomych salonu. Ja myślę intensywnie nad zagęszczeniem rzęs, ale boję się, że moje własne później będą bardzo osłabione. Rozwiązanie z permanentną kreską na powiece też mi się podoba. Wtedy to i makijaż jest szybszy, a rano często się spieszymy. Dobrze, że mamy do dyspozycji takie salony urody, które rozwiązują nasze kobiece problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Permanentny makijaż brwi to genialna sprawa dla osób, które mają małe i delikatne brwi lub w nieregularnym kształcie. Ja swoje mam bardzo ciemne i gęste, więc u mnie wystarcza regulacja ;) Niemniej jednak super są wizyty w salonach, dają takie poczucie relaksu :) Dodatkowo fajnie jest dać komuś w prezencie bon do takiego miejsca, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama aktualnie poszukuje miejsca na makijaz permanentny, wiec koniecznie musze jej powiedzieć o tym miejscu:). Ja natomiast bardzo chcialabym kreske na oku, żeby nie bawić sie z eyelinerem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam makijaż permanentny- kreski na oczach. Moja siostra ma brwi i też kreski ale górne i dolne, mama na razie tylko brwi. Jestem zapisana na usta w lutym. Rzęsy też wiele razy miałam robione przez najlepszą stylistkę , która sama jest szkoleniowcem. Efekt fenomenalny, warto coś sobie poprawić bo to poprawia humor

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę o makijażu permamentnym brwi :D Byłby spokój w końcu z nimi i więcej czasu rano na sen haha :D

    zapraszam również do mnie - właśnie pojawił się nowy wpis! :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. na brwi może bym się zdecydowała, choć nie wiem wolę siebie naturalną:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie wiem czy zdecydowałabym sie na makijaz pernamentny!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagęszczałam rzęsy raz w życiu i w trakcie łzawiłam jak krokodyl :-) Z tego salonu wybrałabym usługę pielęgnacji kwasami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również chciałabym zrobić makijaż permanentny brwi. Od dawna to za mną chodzi, bo moje brwi niestety są rzadkie i bez makijażu wyglądają nie najlepiej. Dobrze poznać taki salon warty polecenia, bo niestety na rynku jest pełno miejsc, które niestety pozostawiają wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt brwi jest zdumiewający! Bardzo podoba mi się takie minimalistyczne ich wykonanie. Jeśli chodzi o usta, to na tym zdjęciu wyglądają idealnie i w ogóle nie widać, że to nie natura. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bardzo małe i wąskie usta, więc gdybym miała zdecydować się na permanentny makijaż to dotyczył by in właśnie ust. Niestety nie skorzystam z opcji zmian, boję się efektów ubocznych

    OdpowiedzUsuń
  14. Te brwi robią wrażenie! Może i bym kiedyś się zdecydowała, ale chyba za bardzo sie boję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja od jakiegoś czasu robię rzesy i paznokcie, ale kusi mnie tak jak Ciebie zabieg na brwi! Fajnie ze sa miejsca ktore proponuja tak kompleksowe uslugi!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie miejsca raz że świetnie wykonuje zabiegi a dwa otoczenie aż przyciąga aby tam zajrzeć ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem efektu zagęszczania brwi, świetne miejsce!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę salon idealny dla mnie ! Ja to już robię sobie rzęsy i pazurki , ale marze aby zrobić sobie makijaż permanenty brwi i powiększyć sobie usta :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie zrobione brwi! Chciałbym raz trafić w takie piękne miejsce i z czego się da skorzystać :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam przyjemności korzystać z takich usług. Może w przyszłości skorzystam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger