wtorek, lutego 06, 2018

Moje zamówienie z trzech sklepów.

Hej!
Witajcie :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać bardzo fajną, codzienną stylizację. Dzisiaj będą to rzeczy z trzech sklepów. W sklepie Zaful zamówiłam te świetne dżinsy, czarny sweterek jest z Gamiss, a te cudne botki z Rosegal.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


Mnie osobiście mega urzekły te dżinsy z frędzelkami na nogawkach i te prześliczne, szare botki.
Dżinsy są troszkę dziwnie szyte, bo jak widać na zdjęciach w pasie/biodrach są szerokie a w łydkach wąziutkie, pewnie gdybym wzięła numer mniejsze, to bym się w łydkach zaklinowała haha ;)
W botkach jestem zakochana, są nie dość że piękne i ślicznym szarym kolorze, to jeszcze są mega wygodne.
Sweterek czarny ma dość duży dekolt, ale i tak jest świetny.
Z zamówienia jestem bardzo zadowolona i wszystkie te rzeczy gorąco Wam polecam :)
Koniecznie dajcie znać, co o tej stylizacji sądzicie, ok?
Pozdrawiam :)

46 komentarzy:

  1. Buty najbardziej mi sie podobaja. Spodnie nie sa w moim stylu niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się buciki :) Ja nadal nie odważyłam się zamówić spodni lub butów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja:* super kurtka i botki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spodnie. Uwielbiam taką niebanalną odzież :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, udane zamówienie, kurteczka i buty super do siebie pasują, widać na Twojej twarzy pełnię szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię spodnie z takimi postrzępionymi nogawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Podobają mi się Twoje buty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)mnie również się bardzo podobają :)

      Usuń
  8. Super stylizacja ;) sama bym taka zalozyla

    OdpowiedzUsuń
  9. Botki są cudowne - muszę je mieć :D A jaką masz piękną ramoneskę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zestaw butów z kurteczką jest genialny, super to się razem prezentuje :) Ostatnio lubię trochę bardziej wymyślne spodnie, te są cudowne! Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny ten zestaw. Podoba mi się kurtka, ciekawe spodnie i buty

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeansy maja naprawde fajne wykonczenie! Lubie takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te jeansy wyglądają naprawdę oryginalnie :) Frędzelki dodają im dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne buty i spodnie, pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem to robisz ale zawsze świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z całej stylizacji najbardziej podobają mi się buty

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW!Bardzo fajna stylizacja! Podoba mi się kurtka i buty, za dżinsami nie przepadam!Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kurtki w szarym kolorze, twoja jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię oglądać Twoje stylizajce, bo masz naprawdę fajny styl :) Tym razem w oko wpadły mi buty

    OdpowiedzUsuń
  20. Te Botki Kochana są przecudne !!! Jestem zaurczona nimi :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look kochana, szkoda że spodnie troszkę za luźne, ale i tak ciekawie się prezentują. Te fredzelki to chyba w modzie teraz, bo widziałam już jakiś czas temu podobne spodnie w Zarze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger