poniedziałek, lutego 12, 2018

GAMISS | moje zamówienie, pędzelki i ozdoby do paznokci.

Hej!
Witajcie Kochani :) Dzisiaj przychodzę do was z postem typowo paznokciowym, pokażę Wam co zamówiłam na stronie sklepu Gamiss.
Zamówiłam cztery pędzelki, ozdoby a raczej naklejki na paznokcie i szare kozaczki.
Zapraszam na post :)





 Przy ostatnim zamówieniu przeglądałam dział z ozdobami do paznokci, w oko wpadły mi te świetne naklejki holo jest ich sporo, bo aż 24 szt. Na pewno zobaczycie je na moich paznokciach.
Do koszyka wpadły również moje ulubione naklejki wodne, a tutaj to jest całe bogactwo wzorów i kolorów do wyboru, co kto chce, wybór jest ogromny mamy tutaj 50 szt, super.
Naklejki motylki złote i srebrne są tak urocze, że musiały wpaść do mojego koszyka.
Skusiłam się na cztery pędzelki, dwa miały być do zdobień, ale jak widzicie niestety ktoś się przy pakowaniu pomylił i wrzucił tylko jeden. Dwa kolejne kocie języczki mogą być zarówno do żelu jak i akrylu, ja użyję do żelu. Czyli w sumie mam trzy pędzelki do żelu ;)
Dobrze, że każdy ma chociaż inny rozmiar ;)
Skusiłam się również na drugą parę kozaków za kolano, mam już jedne w czarnym kolorze i je po prostu uwielbiam nosić, są mega wygodne, dlatego teraz zamówiłam drugie, tylko w szarym kolorze. Zapomniałam zrobić zdjęć, ale na pewno jeszcze nie raz je zobaczycie :) Polecam je bo są rewelacyjne :)
Dajcie znać, czy coś Wam się szczególnie spodobało z mojego zamówienia?
Pozdrawiam :)
 

42 komentarze:

  1. Spore zapasy. Dobre pędzelki to zdecydowanie podstawa w zdobieniach! Ja już mam swoje ulubione i cały czas z nich korzystam :)

    Te naklejki termiczne Manirouge są fajne, bo pod wpływem ciepła się rozciągają i dopasowują do paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzelki wyglądają świetnie :D Też ostatnio dużo ozdób zamawiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ozdoby do paznokci są super:) piękne kozaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się forma pędzelków. Kozaki rewelacyjnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kozaki są super, bardzo ładne i na pewno Ci się przydadzą. :) sporo produktów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne te kozaki, i ciekawe pędzle

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie złożyłam zamówienie w Gamiss - szkoda, że wcześniej tu nie zajrzałam, bo bym skusiła się na te pędzelki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te naklejki i zastanawiam sie jak je wykorzystac ;). Pedzelki sa super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te naklejki holo muszą dawać piękny efekt :) Super zamówienie, kozaki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na takie ozdoby sama chętnie bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaopatrzyłeś się w faktycznie duży zestaw zdobień a pędzelki na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko do paznokci jest swietne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow !! Ile cudownych rzeczy zamówiłaś ! Wsztsko by mi się przyadło hahah !

    OdpowiedzUsuń
  14. Juz nie moge sie doczekac co bedziesz tworzyc na paznokciach! Mam nadzieje ze nam pokazesz jakies stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  15. naklejek holo nie widziałam ale z chęcią zamówię - nad pędzelkami się zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pędzle skradły moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Naklejki fajne ale kozaki najlepsze na świecie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sprawa z takimi naklejkami :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę zamówić te naklejki holo :) Co do pędzelków to baaardzo mi się podobają, ale mam już podobny komplet, więc na te się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam dwie lewe ręce do zdobień, ale naklejki lubię :) Zwłaszcza te wodne

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne są te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger